Nagrody podczas spotkania w Grudyni Wielkiej wręczyli marszałek Andrzej Buła i członek zarządu województwa Antoni Konopka.
Smart.net Dom Marketingowy to laureat w kategorii „Opolskie się wspiera”. Jury przyznało tę nagrodę za działania, służące zwiększeniu zaufania do pracowników służby zdrowia, przeciwdziałaniu nieprawdziwym i krzywdzącym opiniom o środowisku medycznym oraz za profesjonalne pokazanie specyfiki pracy służb medycznych w dobie pandemii. Firma zrealizowała chwytający za serce projekt medialny, w którym pokazała codzienność i towarzyszące jej emocji ludzi, stojących w pierwszym szeregu walki z COVOID-19. Adam Liszka prowadzi swoją firmę już kilkanaście lat i mówi, że w działalności komercyjnej przychodzi taki moment, że trzeba zrobić coś ponad to.
- Projekt „My z covidowego” realizowaliśmy z Agnieszką Pospiszyl tylko dlatego, żeby pokazać to, czego nie widać na co dzień - mówi. Dodaje, że projekt spowodował, że ludzie rzeczywiście nieco inaczej zaczęli postrzegać pracowników służby zdrowia, jak i to, co się dzieje za „kurtyną” szpitala covidowego.
Jednym z laureatów w kategorii „pracodawca roku” została Społeczna Szkoła Podstawowa w Mechnicy. Jej kierownictwo stworzyło dobre warunki pracy oraz polityki motywowania pracowników, dzięki którym osiągają sukcesy, tworząc spełniony, doceniony zespół.
W kategorii „usługa/produkt on-line” nagrodę zdobyła Kinka Karolina Wilk, która została doceniona za imponującą siłę przebicia wśród licznych portali blogerskich, zdobyte nagrody na poziomie krajowym oraz odnalezienie się z pomysłem w trudnych czasach pandemii.
- Swojego bloga prowadzę od 2016 roku, najpierw było to z pasji, teraz to jest już mój biznes, doszły do tego moje produkty – czyli rozwijam się cały czas. A to wyróżnienie jest dla mnie ogromną motywacją do dalszego działania - mówi Karolina Wilk, która przyznaje, że udaje jej się łączyć tę pracę z wychowywaniem małego dziecka.
- To moje wyróżnienie może też być bodźcem dla młodych ludzi, zwłaszcza tutaj w okolicy, żeby w dobie internetu spełniać swoje marzenia, bez względu na to gdzie mieszkamy i skąd pochodzimy - dodaje.
Gospodarz tego spotkania – Sady Lech Grudynia – to kolejny laureat, tym razem w kategorii „mój mały biznes”. Tym, co podbiło serca jurorów, były jabłka z Grudyni, dostępne przez 24 godziny na dobę w innowacyjnym i bezpiecznym w czasie pandemii jabłkomacie. Maria Lechoszest z Sadów mówi, że pomysł się spodobał.
- Początkowo sami zastanawialiśmy się, jak to będzie wyglądało. A teraz ludzie przyjeżdżają i w dzień, i w nocy. Najwięcej przed i po pracy, a weekendy są po prostu szalone - śmieje się i dodaje, że firma od września zamierza powiększyć tę ofertę.
Napisz komentarz
Komentarze