W rankingu brano pod uwagę marki, które narodziły się w Polsce i których przychód ze sprzedaży pod daną marką w 2020 roku przekroczył 20 mln złotych.
"Grupa, w skład której wchodzą zakłady chemiczne rozsiane po całej Polsce, przeprowadza właśnie proces rebrandingu biznesu nawozowego. Celem jest stworzenie spójnej wizerunkowo, nowoczesnej i rozpoznawalnej marki produktów, nawiązującej do wyzwań, jakie stawia przed rolnictwem Europejski Zielony Ład. Grupa pracuje nad „zieloną" strategią, podpisała porozumienie z województwem małopolskim o współpracy na rzecz ochrony powietrza i klimatu. Azoty zadeklarowały m.in. dążenie do osiągnięcia w 2050 r. neutralności klimatycznej w procesach produkcyjnych i działalności w Małopolsce. Kolejne zobowiązania grupy to realizowanie projektów związanych z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii, rozwijaniem technologii zielonego amoniaku i zielonego wodoru" - analizuje Rzeczpospolita.
Przy wycenie wartości marki wykorzystano metody takie jak m.in.: obliczenie różnicy pomiędzy wartością rynkową i księgową przedsiębiorstwa, szacunkowy wpływ marki na wielkość sprzedaży lub premię cenową na produktach.
Napisz komentarz
Komentarze