Z kolei w tym tygodniu wykonawca planuje rozpoczęcie wykonywania warstw wiążących, ścieków trójkątnych, monolitycznych oraz prace mostowe - remont barier i gzymsów.
Kierowcy jadący do Wrocławia, będą mieli do dyspozycji dwa pasy ruchu. Jadący w kierunku Katowic, w zależności od etapu remontu, będą mieli jeden lub dwa pasy ruchu. Do rozdzielenia przeciwnych kierunków ruchu zastosowano bariery separacyjne. Jeśli zajdzie taka konieczność to w każdej chwili można te bariery przestawić. Informacje przypominające o prowadzonym remoncie są wyświetlane na tablicach zmiennej treści. Tak jak w latach poprzednich na dojazdach i na długości remontu zapewniona jest woda dla kierowców, a na dojazdach do remontu ustawione są toalety przenośne.
Policja oraz GDDKiA apelują do kierowców o ostrożność i o zastosowanie się do wprowadzonego na tym odcinku oznakowania (ograniczenie prędkości) oraz stosowanie tzw. jazdy na suwak - co przyczynia się do minimalizowania zatorów na drodze.
Przypominamy jednocześnie o numerze infolinii drogowej 19111, która czynna jest 24 dni na dobę, 7 dni w tygodniu.
Zakres prac przewidzianych w ramach remontu na odcinku ok. 12 km obejmuje nie tylko wymianę całej warstwy ścieralnej i wiążącej, ale również odcinkowo podbudowę, remont odwodnienia, wykonanie oznakowania poziomego w technologii grubowarstwowej, remont obiektów mostowych, montaż punktowych elementów odblaskowych, profilowanie zawyżonych lub zaniżonych poboczy gruntowych wraz z obsianiem trawą, montaż barier linowych na przejazdach awaryjnych oraz wymianę barier betonowych. Prace bitumiczne zostaną sfinalizowane do końca listopada br.
Napisz komentarz
Komentarze