Ambasadorami marki 4F są m.in. piłkarz Robert Lewandowski oraz siatkarz Wilfredo Leon. Firma współpracuje z piłkarską Koroną Kielce oraz wszystkimi zespołami koszykarskiej Energa Basket Ligi. Niedawno pokazano także kolejną, szóstą już dedykowaną kolekcję dla Polskiego Komitetu Olimpijskiego przygotowaną przez 4F.
Teraz firma zostanie partnerem technicznym zwycięzcy tegorocznej siatkarskiej Ligi Mistrzów, Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Dla marki to kontynuacja rozwoju w świecie siatkówki po trwającej już od dwóch sezonów współpracy z Polską Ligą Siatkówki.
- Jestem dumny, że marka 4F będzie miała możliwość współpracy z najlepszym obecnie siatkarskim klubem Europy. ZAKSA to utytułowany zespół, który ma dużą rzeszę kibiców. Cieszę się, że 4F będzie mogło stworzyć dla zwycięzców Ligi Mistrzów dedykowane stroje meczowe - mówi Igor Klaja, prezes OTCF S.A., właściciela marki 4F.
Współpraca 4F z ZAKSĄ nawiązana została na cztery najbliższe sezony rozgrywkowe i obejmie nie tylko występy klubu w meczach PlusLigi, ale także w siatkarskiej Lidze Mistrzów.
Zawodnicy zaczną korzystać z produktów 4F już podczas przygotowań do sezonu 2021/2022, a więc od początku sierpnia. Marka będzie obsługiwać klub kompleksowo – dostarczy stroje meczowe dla całej drużyny, a także odzież treningową oraz akcesoria z oferty dostępnej w katalogu 4F Teamwear. Inauguracja współpracy przypadnie na turnieju Grand Prix Polskiej Ligi Siatkówki w Krakowie.
Przygotowywane przez 4F stroje meczowe powstaną według dedykowanego projektu, który nie zostanie nigdy powielony. Projekt stworzony został wspólnie z władzami klubu, uwzględniono w nim także barwy oraz ważne dla ZAKSY symbole. Ponadto, stroje meczowe oraz repliki produkowane będą w w Polsce. Ich prezentacja nastąpi przed startem rozgrywek PlusLigi.
Napisz komentarz
Komentarze