Poprzez wykorzystanie gogli VR oraz kontrolerów, uczniowie mogą przeprowadzać eksperymenty chemiczne w wirtualnej rzeczywistości. Cały proces jest jednocześnie wyświetlany na monitorze interaktywnym, co pozwala na wspólną analizę i dyskusję nad wynikami. Nowoczesne urządzenie umożliwia uczniom klasy siódmej i ósmej wkroczenie w fascynujący świat nauki bez konieczności używania rzeczywistych odczynników, co znacząco wpływa na bezpieczeństwo oraz dostępność zaawansowanych eksperymentów.
- Dzięki Empiriuszowi lekcje stają się bardziej atrakcyjne i dostosowane do potrzeb współczesnej młodzieży, która jest przyzwyczajona do cyfrowych rozwiązań. Ale też dzięki niemu u uczniów jest zwiększone zaangażowanie i pobudzone kreatywne myślenie - mówi Aleksandra Wrazidło, dyrektor ZSP w Większycach.
W trakcie zajęć z chemii, prowadzonych pani Bożenę Kotulską, wirtualna rzeczywistość angażuje uczniów, pobudza ich wyobraźnię oraz zwiększa motywację do nauki. Dzięki Empiriuszowi uczniowie mogą łatwiej zrozumieć skomplikowane zagadnienia chemiczne i lepiej zapamiętać przyswajaną wiedzę. W erze dynamicznego rozwoju technologii cyfrowej tradycyjne metody nauczania często okazują się niewystarczające, aby skutecznie zainteresować młodzież nauką. Dlatego szkoła w Większycach z powodzeniem wdraża nowoczesne narzędzia dydaktyczne, by dostosować edukację do oczekiwań i potrzeb współczesnych uczniów. W placówce przeprowadza się również zajęcia z kodowania i programowania.
Napisz komentarz
Komentarze