Wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie i ukończone 21 lat,
- Korzystanie z pełni praw publicznych,
- Wykształcenie co najmniej średnie,
- Nienaganna opinia, brak skazania za przestępstwa umyślne,
- Sprawność fizyczna i psychiczna (potwierdzona oświadczeniem).
Dodatkowe atuty kandydata:
- Prawo jazdy kat. B,
- Znajomość przepisów regulujących funkcjonowanie straży gminnych,
- Umiejętność obsługi komputera (pakiet Microsoft Office).
Zakres obowiązków:
Do zadań aplikanta należeć będą m.in.:
Reklama
- Ochrona spokoju i porządku w miejscach publicznych,
- Współdziałanie z organami w ratowaniu życia i zdrowia obywateli,
- Zabezpieczanie miejsc przestępstw i wypadków,
- Informowanie społeczności lokalnej o zagrożeniach.
Warunki pracy:
- Zatrudnienie w Urzędzie Miasta Kędzierzyn-Koźle,
- Czas pracy: 8 godzin dziennie w 40-godzinnym tygodniu pracy,
- Możliwość zatrudnienia na czas próbny w celu praktycznego sprawdzenia umiejętności.
Proces rekrutacji:
- Oferty pracy należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy – aplikant Straży Miejskiej” osobiście w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta (ul. Piramowicza 32, pok. 139) lub wysyłać pocztą do 14 lutego 2025 r.
Szczegółowe informacje oraz wymagane dokumenty dostępne są pliku do pobrania.
Kontakt w sprawie naboru:
- Urszula Brudnowska: tel. 77 40-50-333, kadry@kedzierzynkozle.pl
- Bożena Kudlek: tel. 77 40-50-337, bozena.kudlek@kedzierzynkozle.pl
Napisz komentarz
Komentarze