Wymagania dla kandydatów
Osoby ubiegające się o stanowisko muszą spełniać następujące wymagania niezbędne:
- Obywatelstwo polskie
- Pełna zdolność do czynności prawnych
- Brak skazania prawomocnym wyrokiem za przestępstwa umyślne
- Nieposzlakowana opinia
- Wykształcenie:
- Wyższe (bez wymaganego stażu pracy)
- Średnie (z co najmniej rocznym stażem pracy)
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów dotyczących aktów stanu cywilnego oraz Kodeksu postępowania administracyjnego, a także doświadczenie w pracy z Systemem Rejestrów Państwowych.
Zakres obowiązków
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
- Rejestracja urodzeń i zgonów
- Wydawanie odpisów aktów stanu cywilnego
- Asysta przy ceremoniach ślubnych
- Obsługa uroczystości wręczenia Medalu za Długoletnie Pożycie Małżeńskie
- Aktualizacja danych w Rejestrze PESEL
Warunki zatrudnienia
- Miejsce pracy: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle
- Czas pracy: 8 godzin dziennie, 40 godzin tygodniowo
- Umowa na okres próbny (do 3 miesięcy)
Nowo zatrudniona osoba, jeśli podejmuje pracę na stanowisku urzędniczym po raz pierwszy, będzie zobowiązana do odbycia służby przygotowawczej, zakończonej egzaminem.
Proces rekrutacji i składanie dokumentów
- Termin składania ofert: do 21 marca 2025 r.
- Miejsce składania dokumentów: Urząd Miasta Kędzierzyn-Koźle, ul. Piramowicza 32, pokój 139
- Wymagane dokumenty:
- Życiorys zawodowy
- List motywacyjny
- Kopie dyplomów, świadectw pracy, kwalifikacji
- Oświadczenie o niekaralności i pełni praw publicznych
Szczegóły dotyczące naboru dostępne są na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle.
Więcej informacji:
Urszula Brudnowska – tel. 77 40-50-333
Bożena Kudlek – tel. 77 40-50-337
Szczegółowe warunki dostępne są w pliku do pobrania.
Napisz komentarz
Komentarze