Reklama
piątek, 22 listopada 2024 02:43
Reklama
Reklama
Reklama

Zabierz pluszaka na mecz ZAKSY. Akcja "Dorzuć misie" w hali Azoty

Podczas meczu Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle z Asseco Resovią Rzeszów 4 lutego w hali „Azoty” zawita akcja „Dorzuć misie”. Kibice wrzucą pluszaki na parkiet, które następnie trafią do dzieci w szpitalu. Dodatkowo sponsor klubu STS, przekaże 10000 złotych na Dom św. Karola.
  • Źródło: Grupa Azoty ZAKSA
Zabierz pluszaka na mecz ZAKSY. Akcja "Dorzuć misie" w hali Azoty

Niedzielny mecz ZAKSY z Resovią będzie dla kibiców wyjątkowy nie tylko ze względu na sportowe emocje. Przynosząc na mecz misie i inne pluszaki będą oni mogli wesprzeć kozielski Dom św. Karola. Tuż po ostatnim gwizdku sędziego, w trakcie wręczania przez komisarza spotkania statuetki MVP dla najlepszego zawodnika, odbędzie się kolejna odsłona akcji „Dorzuć misie”, organizowanej przez Fundację STS.

- Zachęcamy wszystkich naszych kibiców, którzy wybierają się na mecz z Asseco Resovią, by zabrali ze sobą pluszaki i na znak spikera rzucili je na parkiet - mówi Piotr Szpaczek, prezes ZAKSA SA.

Fundacja STS przekaże 10000 zł na wsparcie Domu św. Karola w Kędzierzynie-Koźlu oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wyląduje tego dnia na parkiecie. Z kolei wszystkie zebrane pluszaki trafią do małych pacjentów z oddziału pediatrii Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu.

- Jako zaangażowany sponsor, dzięki takim właśnie akcjom, po raz kolejny wychodzimy poza ramy umowy sponsorskiej. Cel jest szczytny – pomagamy lokalnemu ośrodkowi. Będąc jedną z najbardziej aktywnych i zaangażowanych firm na rynku sponsoringu sportowego w Polsce, chętnie tworzymy inicjatywy, które niosą za sobą realne wsparcie dla klubów i ich fanów, a które równocześnie angażują ich i dają realną szansę uczestnictwa w naszych projektach. Liczymy na to, że kibice z Kędzierzyna-Koźla nie zawiodą i przyniosą na niedzielny mecz wiele pluszaków. To od nich zależy, ile pieniędzy trafi do wybranego beneficjenta - komentuje Paweł Rabantek, dyrektor marketingu w STS. 

Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych. Zeszłoroczna edycja „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.

- To fantastyczna akcja, która nie tylko zaktywizuje kibiców, ale także wesprze lokalne instytucje. Dom Św. Karola, prowadzony przez Zgromadzenie Sióstr św. Elżbiety od lat jest bliski sercu ZAKSY. Z ogromną radością weźmiemy udział w akcji, która wesprze finansowo i pozwoli na spokojniejsze funkcjonowanie podopiecznych placówki. Z kolei pluszaki chcemy przekazać do wspierającego od lat klub SP ZOZ-u w Kędzierzynie-Koźlu. Liczymy, że te drobne upominki od kibiców naszego zespołu wywołają uśmiech na twarzach najmłodszych pacjentów szpitala - dodaje Piotr Szpaczek.

Organizatorzy proszą, by wszystkie maskotki były czyste i zapakowane w foliowe woreczki.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Klient teżTreść komentarza: Po sklepach chodzą z kurtką, płaszczem przewieszonym przez rękę. Dziewczyny z makijażem to nie zwykły szary człowiek, którego trzeba poniżać. W R. pewna grupa używa np.dezodorantów, kremów, a pan zerka na emerytki, często podejrzaneData dodania komentarza: 21.11.2024, 23:22Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: Basia 84Treść komentarza: Lidl to porażka. Ostatnio często się reklamują w złym świetle - bardzo negatywnie to klienci odbiorą. W Biedrze jak zapomniałam, to Pani ekspedientka mnie poprosiła o płatność. Chciała zapłacić, ale wróciłam oddać wózek, więc mnie zaczepiła o płatność. Można po ludzku, albo po chamsku. Lidl zachował się jak cham. Na miejscu tego klienta, ostatni raz by mnie widzieli w tym sklepie.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 22:29Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: Cała PrawdaTreść komentarza: To nie miałcz tylko leć oddać kaskę do caritasu oraz ojcu Tadeo z Torunia... mocherze.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:39Źródło komentarza: I Ty możesz wspomóc kłodnickie hospicjum św. Anny. Weź udział w wyjątkowym koncercieAutor komentarza: Cała PrawdaTreść komentarza: Co za wstyd ! Brak zdrowego rozsądku tym pseudo ochroniarzom. A za tą interwencję zgodnie z przepisami (Kodeks Wykroczeń, osoby, które w sposób nieodpowiedzialny i nieuzasadniony wzywają Policję popełniają wykroczenie zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny do 1500 zł.) policja powinna ukarać tych którzy ją wezwali ! Wstyd !Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:36Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: DianaTreść komentarza: Brakuje tylko schodów i piór ...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:25Źródło komentarza: Dzień Pracownika Socjalnego – święto ludzi wielkiego sercaAutor komentarza: BożenaTreść komentarza: Jedna z pań chyba zapomniała gdzie pracuje, taka mini nie wypada...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 18:33Źródło komentarza: „Jesienne Spotkanie Literackie” - poezja, literatura i sztuka w klimatycznej odsłonie. ZDJĘCIA
Reklama
opady śniegu

Temperatura: 0°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 994 hPa
Wiatr: 12 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna