Filiżanki z logo – czy są lepsze niż kubki?
Wiele osób uważa, że filiżanki są małe, nudne i niepraktyczne. I prawdopodobnie pewna grupa fanów kawy czy herbaty się z nimi zgodzi, bo nie ma to jak duży kubek gorącego płynu, który starczy na dłużej. Jednak wybór filiżanki z nadrukiem naprawdę może być dobrym pomysłem, szczególnie jeśli ma się stać wyposażeniem firmy lub upominkiem dla klienta. Dlaczego?
Przede wszystkim chodzi o pewne rytuały – filiżanki są po prostu bardziej wykwintne i szykowne. Nie kojarzą się z wypijaną w biegu kawą pomiędzy natłokiem zajęć a chwilą wytchnienia.
Z tego typu naczyń korzystamy najczęściej podczas przyjacielskich spotkań w przytulnych kawiarniach, randek w gustownych restauracjach czy rodzinnych spotkań w domowym zaciszu. Często taka zastawa wyjmowana jest z kredensu jedynie na specjalne okazje. Oto cała magia tych niewielkich przedmiotów – to atmosfera, z jaką je kojarzymy.
Czy filiżanki z logo to atrakcyjny gadżet reklamowy?
Tak, naszym zdaniem taki przedmiot to naprawdę dobry wybór. Przede wszystkim jest funkcjonalny – filiżanka z napisem czy grafiką może być używana przez wiele lat. A ponieważ większość ludzi lubi kawę lub herbatę (albo jest miłośnikiem obu tych napojów), na pewno będą mieli mnóstwo okazji, żeby z niej skorzystać i stale przypominać sobie o Twoim biznesie.
Po drugie, jeśli dokonasz właściwego wyboru, znajdziesz taki model filiżanki, który będzie nie tylko praktyczny, ale i ładny. Możesz zdecydować się na porcelanę z górnej półki, oryginalny kształt, nietypowy kolor albo najzwyczajniej w świecie wybrać prosty wzór, którego dekoracją będzie nadruk nawiązujący do Twojej firmy – pamiętaj, że personalizacja jest bardzo ważna! Znakowanie filiżanek z logo zamówisz tutaj: https://www.tampogadzet.pl/c/kubki-filizanki.
Jakie zastosowanie mogą mieć filiżanki z logo?
Filiżanka z własnym nadrukiem sprawdzi się zarówno jako prezent dla klientów, jak i element wyposażenia firmy. Wszystko zależy od celu, jaki chcemy osiągnąć i do kogo ostatecznie ma trafić tego typu upominek.
Sprawdź kilka naszych propozycji:
wyposażenie biura (do wykorzystywania np. podczas spotkań firmowych, konferencji, szkoleń itp.);
przeznaczenie gastronomiczne (np. naczynia dla restauracji, kawiarni, hoteli, ośrodków agroturystycznych);
jako pamiątka (np. filiżanki z grafiką przedstawiającą konkretny zabytek, miejsce lub wydarzenie);
zestawy upominkowe dla partnerów biznesowych (np. z dołączonym bilecikiem zawierającym życzenia, podziękowania itp.);
podarunek dodawany do paczek okolicznościowych (np. pakiety świąteczne, powitalne itp.).
Przed kupnem filiżanek i zleceniem ich personalizacji zastanów się, jakie ma być ich przeznaczenie i do czego ma nawiązywać ich wygląd. Jeśli na przykład kupujesz zastawę do kawiarni, uwzględnij jej styl – klasyczny porcelanowy model z delikatnymi ornamentami i złoconymi rantami niekoniecznie będzie pasował do nowoczesnego loftowego klimatu.
Wybierając filiżanki reklamowe, starajmy się myśleć o tym, że mają one ucieszyć naszych klientów i stać się nietuzinkową reklamą naszego biznesu. Ważne, aby wybierać estetyczne modele dobrej jakości, które będą służyły obdarowanym nimi osobom przez długi czas.
Napisz komentarz
Komentarze