Wyróżnienia Grupy Azoty ZAK są elementem projektu „Zero wypadków”. Przyznawane są w trzech kategoriach: Lider Bezpieczeństwa (dla kadry kierowniczej), Mistrz – Organizator Bezpiecznej Pracy (dla kadry mistrzowskiej) oraz Wydział Bezpiecznej Pracy (dla komórek organizacyjnych).
W ostatnich latach realizacja projektu została zawieszona z uwagi na pandemię COVID-19. 4 kwietnia kędzierzyńska spółka powróciła do wieloletniej tradycji, nagradzając następujące osoby i komórki organizacyjne za działania w roku 2022:
LIDER BEZPIECZEŃSTWA:
I miejsce - Krzysztof Wieja (kierownik Wydziału Gazu Syntezowego)
II miejsce - Paweł Polański (kierownik Wydziału Aldehydów)
III miejsce - Tomasz Zawiślak (kierownik Wydziału Przygotowania Wody, Oczyszczalni i Kanalizacji)
MISTRZ - ORGANIZATOR BEZPIECZNEJ PRACY:
I miejsce - Marcin Rak (starszy mistrz w Wydziale Kwasu Azotowego)
II miejsce - Krzysztof Krzysik (mistrz w Wydziale Kwasu Azotowego)
III miejsce - Monika Wit (mistrz w Laboratorium Estrów i Mocznika)
WYDZIAŁ BEZPIECZNEJ PRACY:
I miejsce - Wydział Aldehydów
II miejsce - Wydział Sieci
III miejsce - Wydział Przygotowania Wody, Oczyszczalni i Kanalizacji
W imieniu komisji konkursowej nagrody wręczyli Andrzej Czebatul, dyrektor Departamentu Bezpieczeństwa i Marcin Trochimowicz, kierownik Działu BHP.
- Z uwagi na specyfikę pracy w zakładach przemysłowych, aktualna pozostaje potrzeba promowania bezpiecznych zachowań i poszerzania świadomości pracowników w tym zakresie. Co roku podnosimy poprzeczkę, wdrażając nowe, coraz lepsze standardy - mówił do laureatów Andrzej Czebatul.
- Utrzymanie wysokiego poziomu bezpieczeństwa wymaga stałej uwagi i pracy, statystyki wskazują, że dobry stan w Grupie Azoty ZAK jest utrzymywany. Mam nadzieję, że w kolejnych edycjach konkursu ponownie będziemy świadkami zaciętej rywalizacji i dużego zaangażowania pracowników - dodał Marcin Trochimowicz.
Osoby nagrodzone w kategoriach indywidualnych otrzymały dyplomy oraz nagrody pieniężne. Tradycyjną już nagrodą dla najbezpieczniejszych wydziałów są środki na organizację spotkania integracyjnego.
Napisz komentarz
Komentarze