- Ma to związek z brakiem obsługi wydziału ze względu na wykrycie ogniska koronawirusa. Będziemy informować o rozwoju sytuacji. Pracujemy nad tym, by jak najszybciej wrócić do systematycznej obsługi mieszkańców. Przypominamy raz jeszcze o zasadach bezpieczeństwa: maseczka, dystans, dezynfekcja! – informuje starostwo.
Pozostałe wydziały urzędu pracują normalnie, obsługując mieszkańców w sposób zapewniający bezpieczeństwo. W przypadku konieczności dostarczenia dokumentów do urzędu (poza wydziałem komunikacji), są one odbierane i wydawane po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym z pracownikiem prowadzącym daną sprawę.
Jak więc załatwić sprawę w urzędzie? Najpierw dzwonimy do odpowiedniego wydziału. Numery znajdziemy na stronie głównej starostwa www.powiat.kedzierzyn-kozle.pl w zakładce URZĄD u góry witryny.
Nie wszystkie tematy wymagają osobistego stawiennictwa, dlatego pracownicy starostwa wyznaczą najdogodniejszy tok postępowania, omówią wszelkie szczegóły, uzgodnią termin obsługi lub poinstruują, jak rozwiązać sprawę on-line bez wychodzenia z domu.
Napisz komentarz
Komentarze