1. Wymagania niezbędne, które kandydat na stanowisko będące przedmiotem postępowania winien spełniać:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych;
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie wyższe.
2. Wymagania dodatkowe:
- znajomość przepisów z zakresu: a) samorządu gminnego, b) prawa prasowego,
- posiadanie prawa jazdy kat. B.
- umiejętność redagowania tekstów informacyjnych;
- umiejętność obsługi programów graficznych oraz montażu materiałów wideo;
- obsługa mediów społecznościowych.
Szczegóły oferty dostępne są w pliku do pobrania.
Ofertę pracy zawierającą wymagane dokumenty należy składać w kopercie z dopiskiem „Oferta pracy - nabór na stanowisko podinspektora ds. komunikacji medialnej i udostępniania informacji publicznej w Biurze Komunikacji Medialnej Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kędzierzyn-Koźle ul. Grzegorza Piramowicza 32 w Kancelarii Ogólnej Urzędu Miasta – pokój 139 w godz. 8.00 - 15.00 lub pocztą w terminie do dnia 8 sierpnia 2024 r.
Napisz komentarz
Komentarze