Nowe zasady funkcjonowania urzędu obowiązują od poniedziałku 24 stycznia. Najważniejsza zmiana wprowadza załatwianie w sposób bezpośredni - w kontakcie urzędnika z petentem - jedynie najpilniejszych, losowych spraw.
Pierwszym sposobem kontaktu z urzędem powinien być zatem telefon - centrala: 77 405 32 11. Można się kontaktować też m.in. poprzez maila: [email protected] czy elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP (adres skrzynki: /UG_Renska_Wies/SkrytkaESP/ ).
"Przed urzędem cały czas wystawiona jest skrzynka podawcza, do której można wrzucać wnioski i inne dokumenty, konieczne do dostarczenia do urzędu. Jest ona kilka razy dziennie opróżniana, a pisma otrzymają właściwą datę wpływu. Przy drzwiach do urzędu zainstalowany jest domofon, przez który możemy skonsultować konieczność wejścia do środka w celu załatwienia sprawy. Punkt płatności elektronicznych w urzędzie do odwołania jest nieczynny. Płatności należy dokonywać bankowością elektroniczną lub w placówkach bankowych czy na poczcie" - czytamy w komunikacie zamieszczonym na portalu samorządu.
Napisz komentarz
Komentarze