A już w sierpniu pełną parą ruszy system zarządzania klientem, przez co skróci się czas oczekiwania w kolejce, a obsługa znacznie się usprawni.
W praktyce będziemy mieć możliwość zaplanowania wizyty w wydziale komunikacji i transportu przez internet lub na miejscu poprzez automat biletowy.
Wszyscy klienci będą wiedzieć kto i kiedy oraz gdzie zostanie obsłużony! Na pobranym bilecie z automatu biletowego będą następujące informacje: zakres sprawy, numer biletu, czas oczekiwania, ilość osób przede mną i inne informacje szczegółowe. Klienci będą dobrze poinformowani, ponieważ informacje wyświetlone zostaną na ekranie głównym zlokalizowanym w miejscu oczekiwania, natomiast dodatkowo poprzez wyświetlacze typu LED na konkretnych stanowiskach pracy.
Bez pukania do drzwi i dowiadywania się! Każdy będzie wzywany do stanowiska natychmiast, kiedy pojawi się taka możliwość. Pracownik zobaczy na swoim komputerze zaraz po pobraniu biletu, że ktoś do niego oczekuje. Kiedy zakończy bieżącą pracę, wezwie do pokoju taką osobę.
Bez czekania drugi raz! System umożliwia poprowadzenie klienta według ścieżki obsługi, bez konieczności pobierania kolejnego biletu. Pobieram bilet do rejestracji, a z rejestracji jestem przekierowywany do kolejnych stanowisk z podwyższonym priorytetem, co pozwala (choć nie jest konieczne) obsłużyć takiego klienta szybciej (bo już oczekiwał w jednej kolejce).
Napisz komentarz
Komentarze