Reklama
niedziela, 22 grudnia 2024 12:48
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupy

Do nietypowej sytuacji doszło w czwartek, 20 listopada, w kozielskim Lidlu. Jeden z klientów, podczas zakupów, w pośpiechu i z roztargnienia, nie skasował przy kasie samoobsługowej reklamówki. Po spakowaniu do niej kupionych rzeczy i wyjściu poza strefę kas, do akcji wkroczyła czujna ochrona.

Mimo przeprosin klienta i deklaracji natychmiastowego uregulowania należności, ochrona Lidla postanowiła wezwać policję. Po przybyciu funkcjonariuszy ochroniarze zgodzili się, by klient zapłacił za reklamówkę, której koszt wynosił kilkadziesiąt groszy. Na tym interwencja policji się zakończyła. Cała sytuacja dotyczyła klienta, który od kilkunastu lat regularnie robi zakupy w sklepie - nawet kilka razy dziennie - i w skali miesiąca wydaje w kozielskim Lidlu znaczną kwotę.

Odpowiedź Lidla na skargę
W odpowiedzi na skargę złożoną przez klienta, Lidl przeprosił za zaistniałą sytuację.

- Przykro nam z powodu utrudnień, które pojawiły się podczas zakupów. Zgłoszenie przekazałam do osób zarządzających zespołem w podanym sklepie. Osoby zajmujące się szkoleniem personelu przeprowadzą rozmowę z pracownikiem i przypomną o zasadach profesjonalnej obsługi klienta. Zadbamy o to, aby podobne sytuacje nie powtórzyły się w przyszłości. Przekazuję Panu kupon w aplikacji Lidl Plus o wartości 10,00 zł, mam nadzieję, że umili to kolejne zakupy - poinformował dział obsługi klienta.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

marek 25.11.2024 00:17
Co tu dużo mówić, ochrona w tym sklepie inteligencją nie grzeszy a kasjerki są bardzo niemiłe dla klientów i wynoszą towar dla znajomych - ten, który w promocyjnych cenach ma trafić do klientów. Ponowie poczuli, że mają władzę. Powinni stracić robotę po tym co zrobili. Personel też do wymiany, tylko kilka Pań tam jest miłych

Marian 25.11.2024 15:00
No właśnie. Gdzie jest masło???

Ehh 22.11.2024 19:44
Jak można zapomnieć zeskanować reklamówkę, w każdym sklepie musimy za nią musimy zapłacić a tu jeszcze bon dostał

Anna 22.11.2024 15:35
Gratulacje dla Działu Obsługi Klienta. Upokorzenie i pogarda to Wasze hasło wiodące w obsłudze swoich klientów.

xxx 22.11.2024 13:48
Jakie miasto taka obsługa.

yy 26.11.2024 18:29
A co miasto ma do tego?

TT 22.11.2024 10:00
Zapomnieli jeszcze odznaczyć nadgorliwego ochroniarza 🥁👏

chyba były klient 22.11.2024 08:49
10 zł w ramach przeprosin to jakiś żart.

Klient też 21.11.2024 23:22
Po sklepach chodzą z kurtką, płaszczem przewieszonym przez rękę. Dziewczyny z makijażem to nie zwykły szary człowiek, którego trzeba poniżać. W R. pewna grupa używa np.dezodorantów, kremów, a pan zerka na emerytki, często podejrzane

Basia 84 21.11.2024 22:29
Lidl to porażka. Ostatnio często się reklamują w złym świetle - bardzo negatywnie to klienci odbiorą. W Biedrze jak zapomniałam, to Pani ekspedientka mnie poprosiła o płatność. Chciała zapłacić, ale wróciłam oddać wózek, więc mnie zaczepiła o płatność. Można po ludzku, albo po chamsku. Lidl zachował się jak cham. Na miejscu tego klienta, ostatni raz by mnie widzieli w tym sklepie.

Cała Prawda 21.11.2024 21:36
Co za wstyd ! Brak zdrowego rozsądku tym pseudo ochroniarzom. A za tą interwencję zgodnie z przepisami (Kodeks Wykroczeń, osoby, które w sposób nieodpowiedzialny i nieuzasadniony wzywają Policję popełniają wykroczenie zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny do 1500 zł.) policja powinna ukarać tych którzy ją wezwali ! Wstyd !

Ostatnie komentarze
Reklama
zachmurzenie duże

Temperatura: 4°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1002 hPa
Wiatr: 32 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna