Tuż po ostatnim gwizdku sędziego, w trakcie wręczania przez komisarza spotkania statuetki MVP Karolowi Kłosowi, kibice zasypali parkiet pluszowymi zabawkami. To kolejna odsłona akcji „Dorzuć misie”, organizowanej przez Fundację STS.
Idea akcji pochodzi z rozgrywek hokejowych. Zeszłoroczna edycja „Dorzuć misie” została przeprowadzona w trakcie pięciu spotkań Ekstraklasy i 1. ligi piłkarskiej. Odwiedziła Lubin, Kielce, Częstochowę, Białystok i Bielsko-Białą. Kibice rzucili na piłkarskie murawy łącznie 123017 maskotek. Stanowiło to równowartość 615075 zł, które Fundacja STS przekazała na pomoc potrzebującym, wskazanym przez każdy z klubów.
Tym razem wydarzenie zadebiutowało podczas rozgrywek siatkarskiej PlusLigi. Fundacja STS przekaże 10000 zł na wsparcie Domu św. Karola w Kędzierzynie-Koźlu oraz dodatkowo 1 zł za każdą maskotkę, która wylądowała tego dnia na parkiecie. Z kolei wszystkie zebrane pluszaki, a było ich mnóstwo, trafią do małych pacjentów z oddziału pediatrii Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu.
Więcej o akcji pisaliśmy tutaj:
Napisz komentarz
Komentarze