„Szkoła włoska tym razem była z nami wirtualnie, na wybranych zajęciach. Wizyta trwała od 20-25 marca, uczestniczyli w niej uczniowie klas drugich oraz trzecich (2D, 3E, 3F, 3G), a także nauczyciele: p. Kinga Dębska, p. Austin Sheils oraz koordynator projektu p. Monika Michaliszyn” – czytamy na stronie projektu.
Różnorodność zajęć pozwalała każdemu z uczestników znaleźć coś dla siebie, program zawierał elementy kulturowe, historyczne, geograficzne i oczywiście praktyczne zajęcia pozwalające kształtować umiejętności niezbędne w budowaniu relacji. Podczas wizyty uczniowie mogli więc wziąć udział w warsztatach poświęconych komunikacji interpersonalnej przeprowadzonych przez profesjonalistów; odbyć fascynujący spacer po mieście w formie Treasure Hunt, odwiedzić ciekawe muzea (np. Muzeum Zmysłów) oraz wybrać się w Karpaty, aby stanąć oko w oko z hrabią Drakulą. Dodatkowym bonusem było oczywiście szlifowanie języka angielskiego jako języka roboczego projektu. Wizyta ta z tak bogatym programem zajęć wymagała od uczestników dużego zaangażowania, w czym uczniowie naszej szkoły byli po raz kolejny najlepsi.
„Ta mobilność zamyka pewien etap w realizacji naszego projektu, którym były wspólne spotkania w każdej ze szkół. Ale nasz projekt trwa nadal – wciąż pozostały jeszcze ciekawe zadania do zrealizowania, które na pewno będą niecodzienną przygodą już na miejscu, w naszej szkole. Wspomnienia z wizyt pozostaną jednak z nami jeszcze na długi czas” – możemy przeczytać na stronie projektu.
Napisz komentarz
Komentarze