„Rozumiejąc Państwa potrzeby staramy się usprawniać komunikację i stale poprawiać dostęp do specjalistów, szczególnie, że potrzeby są ogromne. W związku z tym wdrożyliśmy Informatyczny System Wspomagania Rejestracji Telefonicznej (tzw. Call Center) dla obu naszych przychodni. Dzwoniąc na podane niżej numery telefonów w dni robocze i w godzinach od 7.30 do 14.00 uzyskają Państwo wszelkie informacje” – czytamy w komunikacie Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Kędzierzynie-Koźlu.
Wspomniane numery telefonów do rejestracji w przychodniach to:
77 406 25 25,
77 406 25 26,
77 406 29 00,
77 406 27 33.
Przy pierwszej rejestracji do przychodni zostaniemy poproszeni o podanie kodu umieszczonego na skierowaniu oraz niezbędnych danych. Panie Rejestratorki mają dostęp do potrzebnej dokumentacji, aktualnej kolejki do specjalistów i z pewnością pomogą znaleźć korzystne rozwiązanie.
Napisz komentarz
Komentarze