
Praca w PCC Energetyka-Blachownia Sp. z o.o. na stanowisku Kierownika Wydziału Dystrybucji Mediów
Opis
Lokalizacja: Kędzierzyn-Koźle
Firma: PCC Energetyka-Blachownia Sp. z o.o. (www.zeblach.pl)
Opis stanowiska:
Poszukujemy doświadczonego i ambitnego lidera, który pokieruje Wydziałem Dystrybucji Mediów Energetycznych w przemysłowej elektroenergetyce. Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiadać będzie za: zarządzanie zespołem pracowników oraz szeroko rozumianym procesem sprzedaży i dystrybucji energii, w tym nadzór nad siecią dystrybucyjną.
Zakres obowiązków:
• Kierowanie zespołem pracowników
• Prowadzenie eksploatacji i nadzorowanie pracy urządzeń składających się na zakładowy system elektroenergetyczny (SN i nN)
• Nadzorowanie ruchu sieci elektroenergetycznej
• Kontrola stanu technicznego podległych urządzeń i sieci elektroenergetycznych
• Opracowywanie i realizacja technicznych warunków przyłączenia oraz zarządzanie umowami zakupu, sprzedaży i dystrybucji energii elektrycznej
• Opracowywanie raportów rozliczeniowych, agregacja danych pomiarowych
oraz raportowanie danych pomiarowych energii elektrycznej
• Współpraca z Kontrahentami w zakresie wymiany informacji, rozliczeń oraz realizacji pozostałych zadań wynikających z zawartych umów dostawy mediów
• Przygotowywanie analiz i raportów dotyczących zakupu, poboru i zużycia energii elektrycznej
• Udział w procesie przygotowywania i zatwierdzania taryf dla energii elektrycznej
• Prowadzenie i aktualizowanie dokumentacji technicznej eksploatowanych urządzeń energetycznych.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe techniczne
• Co najmniej 5 letnie doświadczenie w utrzymaniu sieci elektroenergetycznych
• Umiejętność zarządzania zespołem
• Uprawnienia E, D I,II,III grupy energetycznej
• Prawo jazdy B
• Znajomość prawa energetycznego w obszarze dystrybucji energii elektrycznej
• Sumienne wykonywanie obowiązków, dobra organizacja pracy oraz zaangażowanie
Mile widziane:
• Wykształcenie o profilu odpowiadającym stanowisku pracy
• Znajomość j. angielskiego w stopniu komunikatywnym
Oferujemy:
• Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnym przedsiębiorstwie
• Praca w systemie jednozmianowym
• Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, umiejętności oraz wymagań
• Przyjazną atmosferę w pracy i wsparcie ze strony doświadczonych pracowników
• Dofinansowanie do wypoczynku
• Bogaty pakiet socjalny (m.in. opieka medyczna, ZFŚS, MultiSport).
Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesyłanie CV i listu motywacyjnego na adres ze@zeblach.pl
Do wysyłanych dokumentów prosimy załączyć następującą klauzulę:
"Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz. UE L 119, s. 1) - zwane RODO."
Zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi osobami.