Z uwagi na pandemię cały turniej rozgrywany był w sieci. Do tegorocznego turnieju zgłosiło się 17 drużyn (w sumie 102 zawodników) z województw: śląskiego, mazowieckiego, podkarpackiego i opolskiego. Rywalizacja w dwóch grupach wyłoniła finalistów. W finale spotkały się dwie najlepsze drużyny: „ Cipcząg Team” – jej zawodnicy to uczniowie klasy IV informatycznej pod kierunkiem Artura Skrobka i „Dinozaury Marcinka”, której kapitanem był absolwent z ZSTiO - Marcin Puzio. Pozostali zawodnicy tej drużyny pochodzą z Kędzierzyna-Koźla, Jasła, Warszawy i z Wysp Brytyjskich.
W ostatecznej rozgrywce zwycięstwo przypadło bardziej doświadczonej drużynie „Dinozaurów Marcinka”, która zdobyła nagrodę główną i tym samym tytuł mistrza K-K Tournament ZSTiO.
16 grudnia podczas podsumowania turnieju, wręczono nagrody ufundowane przez Starostwo Powiatowe w Kędzierzynie-Koźlu, Klub Sportowy „Koziołek” oraz ZSTiO.
Dyrektor ZSTiO Maria Staliś pogratulowała zawodnikom i skierowała słowa uznania i podziękowania organizatorom - uczniom klas informatycznych. Było to dla nich duże wyzwanie organizacyjne, musieli wykazać się umiejętnością pracy w zespole, podzielić się zadaniami (odpowiadali za przygotowanie regulaminu i drabinki rozgrywek, za oprawę graficzną, za stronę internetową turnieju, za prowadzenie transmisji na żywo, za social media, za przebieg rozgrywek), musieli też reagować na nieprzewidziane sytuacje. Pełnili rolę administratorów, obsługiwali komunikator, na którym prowadzone były rozgrywki. Turniej zorganizowali Maciej Drzazga (social media), Jakub Bieńkowski (grafika), Bartosz Pawlaczek (administracja) oraz Filip Pajączek, Daniel Zieliński, Fabian Albrecht, Michał Brzyski, Dawid Toszek, Szymon Mrowiec, Paweł Piechota, Tomasz Wiśniewski, Dominik Chachuła, Michał Malinowski, Michał Popek, Kacper Grabelus, Dominik Wąs, Mateusz Miciak, Patryk Smolka, Bartłomiej Dziedzic.
Gratulujemy zwycięzcom, uczestnikom i organizatorom turnieju. Przypomnijmy, ZSTiO w Azotach jest pierwszą szkołą w kraju, która uruchomiła u siebie i z powodzeniem rozwija kierunek e-sportowy.
Napisz komentarz
Komentarze