Zaproponowano już także lokalizacje tych stacji. Pojawią się one przy: al. Jana Pawła II (centrum przesiadkowe), al. Jana Pawła II (hala sportowa), ul. Kozielskiej (stacja Stell) i kozielskim placu Raciborskim.
Z informacji do jakich dotarliśmy, wynika, że zarówno podpisanie umowy na dostarczenie urządzeń, jak i sam montaż czterech stacji serwisowych nastąpi do 23 grudnia bieżącego roku.
Dzięki takowej stacji rowerzyści będą mogli wykonać wszystkie podstawowe naprawy swoich jednośladów takie jak wymiana dętki, usuwanie luzów, regulacja przerzutek, hamulców itd. przez całą dobę i we wszystkie dni tygodnia.
Stacje będą posiadały wsporniki lub uchwyt do podwieszenia roweru, co ułatwi dostęp do podzespołów. Urządzenie musi być przystosowane do użycia w przestrzeni publicznej i odporne na warunki atmosferyczne, korozje, akty wandalizmu. Konstrukcja musi być wykonana ze stali nierdzewnej, malowanej proszkowo lub termoplastycznie, zamontowana do podłoża za pomocą kotw ze śrubami bezpieczeństwa.
Narzędzia mają być mocowane na linkach ze stali nierdzewnej w owijce PCV. W zestawie znajdzie się:
a) wkrętak krzyżowy (krętlik),
b) wkrętak płaski (krętlik),
c) wkrętak TORX T25 (krętlik),
d) klucz nastawny,
e) klucz płaski 8 x 10 mm,
f) Klucz płaski 13 x 15 mm,
g) zestaw imbusów w rękojeści 2 - 8 mm,
h) Łyżki do opon minimum 2 sztuki,
i) pompka z manometrem max 16 BAR z adapterem na wszystkie zawory (tłok do pompki ze stali nierdzewnej).
Już dziś awarię na szlaku można usunąć m.in. w samoobsługowej stacji serwisowej przy dworcu w Reńskiej Wsi czyli na niezwykle popularnym kilkunastokilometrowym „Szlaku Kolejowym”, tak chętnie odwiedzanym przez rowerzystów nie tylko z naszego powiatu.
Napisz komentarz
Komentarze