Jeszcze w kwietniu w sklepach sieci znajdzie się łącznie ponad 40 tytułów gazet, których wydawcy są członkami Stowarzyszenia Gazet Lokalnych. To efekt współpracy przy pilotażowym programie, który Biedronka rozpoczęła w 2020 roku jako wsparcie dla mediów lokalnych w trakcie pandemii.
- To decyzja, na którą wydawcy gazet lokalnych czekali od wielu miesięcy. Cieszymy się, że znajdą się one w ofercie sieci Biedronka, bo przecież robią w niej zakupy także nasi czytelnicy. Teraz wielu z nich będzie miało bliżej, by sięgnąć po swoją gazetę. Uważamy, że to kolejny krok we współpracy Stowarzyszenia Gazet Lokalnych z firmą Jeronimo Martins Polska. Liczymy na to, że w przyszłości kolejne gazety lokalne trafią na półki z prasą w sieci Biedronka - mówi Ryszard Pajura, prezes Stowarzyszenia Gazet Lokalnych
Do tej pory w pilotażu z sukcesem brały udział już Tygodnik Podhalański, Tygodnik Siedlecki, Tygodnik Zamojski oraz Nowiny Raciborskie. Teraz łącznie 42 tygodniki i gazety lokalne stowarzyszone w SGL będą dostępne w ponad 400 sklepach sieci Biedronka, w ponad 200 miejscowościach na terenie całej Polski.
- Cieszymy się, że w ten sposób Biedronka może przyczynić się do zwiększenia zasięgu niezależnej prasy lokalnej, która jest solą dziennikarstwa. Dla wielu naszych klientów informacje dotyczące ich małych ojczyzn są ważniejsze niż to, czym żyje stolica. Teraz te informacje znajdą na wyciągnięcie ręki w swoim najbliższym sąsiedztwie w lokalnej Biedronce - informuje Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji sieci Biedronka.
Napisz komentarz
Komentarze