Reklama
piątek, 22 listopada 2024 05:54
Reklama
Reklama
Reklama

Pacjent twierdzi, że odmówiono mu rejestracji. Przychodnia nie chce komentować zdarzenia

Grzegorz Mankiewicz, wiceprezes miejskiej spółki "Czysty Region" i były radny miejski, twierdzi, że od 29 marca nie może zarejestrować się do lekarza rodzinnego w przychodni na ulicy Harcerskiej w Kędzierzynie-Koźlu.
Pacjent twierdzi, że odmówiono mu rejestracji. Przychodnia nie chce komentować zdarzenia

- Dzwoniłem wczoraj i dziś kilka razy, by umówić się na teleporadę, ale nikt nie odbierał – opowiada. Zdeterminowany mężczyzna w końcu wsiadł w samochód i pojechał do przychodni.

- Na miejscu pani w rejestracji rozmawiała z jedną z pacjentek i po zakończonej rozmowie zadała mi pytanie: „o co chodzi?” Odpowiedziałem, że chciałbym otrzymać skierowanie na badanie RTG, ponieważ boli mnie kręgosłup. Pani z rejestracji powiedziała mi, że najpierw trzeba się zarejestrować. Wskazała palcem numery telefonów na drzwiach. Wtedy poinformowałem ją, że próbuję się dodzwonić, ale bezskutecznie. Tymczasem pani zamiast odpowiednio zareagować, zamknęła mi drzwi i sobie poszła - relacjonuje przebieg zdarzenia Grzegorz Mankiewicz.

Pacjent twierdzi, ze od razu wykonał połączenie do przychodni na podany na drzwiach numer telefonu.

- Powiedziałem tej pani, że nie powinna zamykać drzwi w trakcie rozmowy, że to niekulturalne. Wtedy oskarżyła mnie o to, że jestem niemiły dla niej i że ona nie zarejestruje mnie do lekarza. Próbowałem jeszcze kilka razy. Pani najpierw odbierała telefon i się rozłączała, a później całkowicie przestała odbierać połączenia ode mnie - opowiada Grzegorz Mankiewicz.

Poprosiliśmy przychodnię o odniesienie się do całej sytuacji. Kobieta, która odebrała telefon powiedziała, że odda słuchawkę kierownikowi przychodni, ale tak się nie stało.

- Pani doktor stwierdziła, że absolutnie nie ma czasu na rozmowę, bo cały czas udziela porad telefonicznych - usłyszeliśmy.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Anna Nastula 01.04.2021 08:42
Bulwersują mnie te wypowiedzi, bo gdy jestem niezadowolony/a to mam prawo wyboru ,O ile się nie mylę to 4x w roku, Tak zrobiłam przed laty i wybrałam tę przychodnie i jestem z niej zadowolona,RADZĘ POSTĄPIĆ TAK SAMO I NIE UTRUDNIAĆ ŻYCIA W TAK TRUDNYM CZASIE, PERSONELOWI I ZADOWOLONYM PACJENTOM.

J@ 31.03.2021 17:29
A spróbuj się człowieku zarejestrować w Sławiecicach...." co się dzieje " to standard i odpowiedź że nie teraz bo walczą z Covidem....ok 1000 mieszkańców i ponad rok czekania....zawsze jakiś problem.

Pacjent 31.03.2021 08:41
W tej przychodni w rejestracji zawsze było chamstwo. Pacjent był i cały czas jest intruzem. Nie wiem skąd oni biorą te kobiety... Szkoda, że te komentarze nie trafiają do kierownictwa przychodni. Może trzeba pomyśleć o wymianie personelu?

Zaniepokojony 30.03.2021 23:13
Obsluga w rejestracji na Harcerskiej od zawsze okropna. Dziwne, czas płynie, panie się wymieniają, ale nie zmieniają. Może tam są złe fluidy?Albo wirus arogancji? Wiem, że nie mają łatwej pracy, ale żeby tak zawsze z niechęcią do bliźniego... juz nawet kiedys wpisalem się im do "pamiętnika".

E 30.03.2021 23:03
Zapewne pani Grażyna. Wredne babsko

Ewa 30.03.2021 23:00
Zgadzam się. Powinni zmieniać cały personel, który uważa, że pracuje tam za karę. Leniwe, aroganckie baby!

Adam z NDM 30.03.2021 22:44
W tej przychodni czas stanął w miejscu - "kultura" rodem z PRL. Korzystam tylko jeśli już nie mam innej możliwości.

Pacjent 30.03.2021 22:07
To Standard w tej przychodni!

Pacjentka 30.03.2021 21:26
No niestety, Panie Pięlęgniarki są ważniejsze od lekarza. To prawda, że są chamskie, wredne, niemiłe i w ogóle szkoda gadać. Z rana to nawet nie ma co dzwonić bo telefon jest ciągle zajęty, a czy jest zajęty z powodu ciągłych rozmów czy też z powodu odłożenia słuchawki na boku to już inna bajka. Jeżeli człowiek ma szczęście to odbierają telefony "jeżeli mają dobry humor" po godzinie 13:00. Naprawdę godzina przetestowana wielokrotnie. Jedno jest pewne warto wymienić pielęgniarki może nowe przez jakiś czas chociaż będą odnosiły się z szacunkiem i godnością do pacjenta.

Ew 30.03.2021 21:04
W dup... im się poprzewracało. Na Harcerskiej nawet jak nie było covida to Panie w rejestracji bardzo niemiłe i opryskliwe.

Piotr 30.03.2021 20:54
Też tam miałem przykre zajście z jedną z pielęgniarek. Bardzo nieprzyjemne. Krzyczała na mnie jak obłąkana, bo dwa razy nacisnąłem na dzwonek przy drzwiach. Przyjdzie czas, że to ta pani kiedyś będzie stała jako klient z drugiej strony drzwi. I oby ja tak samo obsłużyli

P. 30.03.2021 20:42
To pewnie ta co nazwała mnie głupią krową jak powiedziałam, że zgłoszę fakt, iż nie chce mnie zarejestrować xD

E 30.03.2021 20:01
Hm, interesujące, ponieważ w ostatnich czasach dodzwoniliśmy się na Harcerską wielokrotnie. Jakiś lepszy rodzaj telefonu?

Mieszkaniec 30.03.2021 19:21
Ooo typowe zachowanie pracowników "medycznych" w Przychodni na Harcerskiej. Panie rzekomo "walczące z epidemia" sa chamskie, bezczelne. Traktują pacjentów jak gów....i jeszcze jak dochodzi do reakcji ze strony pacjentów to oczywiscie one są poszkodowane. Najgorsza Przychodnia w mieście. Szczególnie Pielęgniarki. Zarabiają dzięki naszym skladkom, a traktują pacjentów podle. Jakby robiły nam łaskę. Drogie Panie komuna się skonczyła. Tą sprawą powinna zając się kontrola z NFZ. A tak nota bene prawo się zmieniło i pacjent może zażądać normalnej wizyty. Masakra.

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: Klient teżTreść komentarza: Po sklepach chodzą z kurtką, płaszczem przewieszonym przez rękę. Dziewczyny z makijażem to nie zwykły szary człowiek, którego trzeba poniżać. W R. pewna grupa używa np.dezodorantów, kremów, a pan zerka na emerytki, często podejrzaneData dodania komentarza: 21.11.2024, 23:22Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: Basia 84Treść komentarza: Lidl to porażka. Ostatnio często się reklamują w złym świetle - bardzo negatywnie to klienci odbiorą. W Biedrze jak zapomniałam, to Pani ekspedientka mnie poprosiła o płatność. Chciała zapłacić, ale wróciłam oddać wózek, więc mnie zaczepiła o płatność. Można po ludzku, albo po chamsku. Lidl zachował się jak cham. Na miejscu tego klienta, ostatni raz by mnie widzieli w tym sklepie.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 22:29Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: Cała PrawdaTreść komentarza: To nie miałcz tylko leć oddać kaskę do caritasu oraz ojcu Tadeo z Torunia... mocherze.Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:39Źródło komentarza: I Ty możesz wspomóc kłodnickie hospicjum św. Anny. Weź udział w wyjątkowym koncercieAutor komentarza: Cała PrawdaTreść komentarza: Co za wstyd ! Brak zdrowego rozsądku tym pseudo ochroniarzom. A za tą interwencję zgodnie z przepisami (Kodeks Wykroczeń, osoby, które w sposób nieodpowiedzialny i nieuzasadniony wzywają Policję popełniają wykroczenie zagrożone karą aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny do 1500 zł.) policja powinna ukarać tych którzy ją wezwali ! Wstyd !Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:36Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupyAutor komentarza: DianaTreść komentarza: Brakuje tylko schodów i piór ...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 21:25Źródło komentarza: Dzień Pracownika Socjalnego – święto ludzi wielkiego sercaAutor komentarza: BożenaTreść komentarza: Jedna z pań chyba zapomniała gdzie pracuje, taka mini nie wypada...Data dodania komentarza: 21.11.2024, 18:33Źródło komentarza: „Jesienne Spotkanie Literackie” - poezja, literatura i sztuka w klimatycznej odsłonie. ZDJĘCIA
Reklama
opady śniegu

Temperatura: 0°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 995 hPa
Wiatr: 6 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna