W czwartek 8 października grupa członków drużyny miała przeprowadzone testy na obecność wirusa SARS-COV-2. Wówczas wszyscy przebadani otrzymali wynik negatywny. W związku z zasygnalizowaniem przez jednego z członków drużyny gorszego samopoczucia i podwyższonej temperatury, osoba ta 14 października została ponownie poddana badaniu. Test miał rezultat pozytywny.
Testy zostały przeprowadzone również przez pracowników biura klubu. Wszyscy przebadani otrzymali wynik negatywny. Klub podjął decyzję o nieujawnianiu danych osobowych członka drużyny z pozytywnym wynikiem testu.
Przedstawiciel ZAKSY, który otrzymał pozytywny wynik testu, pozostaje w samoizolacji, czekając na kontakt z sanepidem. Jednocześnie treningi zespołu zostały zawieszone, a cała drużyna oraz pracownicy klubu poddali się samoizolacji z zachowaniem zasad rygoru bezpieczeństwa.
Wszyscy członkowie drużyny zostaną ponownie poddani badaniu na obecność wirusa SARS-CoV-2. Klub, w oczekiwaniu na dalsze wytyczne, pozostaje w stałym kontakcie ze służbami sanitarnymi oraz Polską Ligą Siatkówki.
Na wniosek klubu Polska Liga Siatkówki odwołała zaplanowane na sobotę, 17 października spotkanie 8. kolejki PlusLigi ze Ślepskiem Malow Suwałki.
Klub ZAKSA S.A. zwraca się z prośbą do wszystkich, którzy mieli w ostatnim czasie kontakt z jakimkolwiek zawodnikiem/członkiem sztabu szkoleniowego Grupy Azoty ZAKSA Kędzierzyn-Koźle o szczególne obserwowanie swojego stanu zdrowia. W przypadku zaobserwowania, któregokolwiek z objawów koronawirusa prosimy o niezwłoczne zgłaszanie się do najbliższej Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej.
INFORMACJA O BILETACH:
Bilety zakupione na sobotni mecz będą obowiązywały również w nowym terminie rozgrywania spotkania 8. kolejki. Zachęcamy do pozostawienia zakupionych wejściówek. Kibiców prosimy o zrozumienie.
Osoby, które zakupiły bilet, a nie będą mogły uczestniczyć w meczu w nowo wyznaczonym terminie otrzymają zwrot gotówki. Sposób zwrotu biletu uzależniony jest od tego, gdzie dokonano zakupu.
- PUNKTY DYSTRYBUCJI: w przypadku zakupu wejściówki w punktach dystrybucji prosimy o udanie się do punktu, w którym dokonano zakupu – za okazaniem biletu gotówka zostanie zwrócona.
- KUPBILET.PL (zakup z rejestracją): jeżeli bilet zakupiono poprzez stronę kupbilet.pl należy wypełnić „formularz zwrotu”. Formularz dostępny jest po zalogowaniu się do systemu, wniosek znajduje się w szczegółach rezerwacji, zakładce Moje konto-Zamówienia.
- KUPBILET.PL (zakup bez rejestracji): jeżeli bilet zakupiono bez rejestracji prosimy o kontakt z kupbilet – zostanie Państwu przekazany „formularz zwrotu”.
Napisz komentarz
Komentarze