17 kwietnia pojawił się komunikat w którym UOKiK informuje, że w samochodach marki Mazda CX-5 (KE), wyprodukowanych w Japonii od 11.12.2014 r. do 08.12.2015 r. światła do jazdy dziennej i/lub światła pozycyjne typu LED mogą działać nieprawidłowo podczas jazdy, co może ograniczać widoczność pojazdu, zwiększając ryzyko wypadku. Na rynku polskim kampanią naprawczą objęte są łącznie 1 674 pojazdy.
Natomiast na początku ubiegłego tygodnia UOKiK wydał komunikat dotyczący dwóch innych modeli Mazdy. Chodzi o 3 BP wyprodukowany w Japonii od 06.11.2018 r. do 19.10.2019 r. oraz CX-30 DM, wyprodukowany w Japonii od 25.04 do 19.10.2019 r. Może dojść do nieoczekiwanego zatrzymania się podczas jazdy z powodu niezamierzonego uruchomienia automatycznego hamowania awaryjnego SBS, co wiąże się z ryzykiem najechania przez pojazd jadący z tyłu.
Na rynku polskim kampanią naprawczą objętych jest łącznie 4 096 pojazdów.
Posiadacze pojazdów zostaną powiadomieni o konieczności umówienia się na wizytę w ASO Mazda w celu dokonania stosownej naprawy.
Informacji związanych z kampanią udziela Mazda Motor Logistics Europe Sp. z o.o. Oddział w Polsce, adres: ul. Postępu 14b, 02-676 Warszawa; tel. 22 318 19 75.
Napisz komentarz
Komentarze