Reklama
czwartek, 27 marca 2025 12:37
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Chcą wesprzeć dotkniętą przez powódź OSP w Stroniu Śląskim

Na wyjątkowe wydarzenie, które połączy pasję do motoryzacji z charytatywnym wsparciem dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Stronie Śląskim zapraszają organizatorzy imprezy Zmotoryzowany Otmuchów i Karolina Bobrowska. Impreza odbędzie się 5 kwietnia 2025 na placu po Cukrowni w Otmuchowie w godz. od 9.00 do 16.00.
Chcą wesprzeć dotkniętą przez powódź OSP w Stroniu Śląskim
OSP Stronie Śląskie tuż po powodzi z września 2024 roku

Źródło: Pomagam.pl

Już wkrótce odbędzie się Drift Taxi – niezapomniana impreza, podczas której każdy będzie mógł poczuć adrenalinę  i emocje driftu z perspektywy pasażera.

- Co na Ciebie czeka? Drift Taxi!! Wsiądź na prawy fotel w samochodzie driftowym i przeżyj niesamowite emocje podczas przejazdu z doświadczonym kierowcą! To doskonała okazja, aby poczuć dreszczyk emocji i zobaczyć, co oznacza prawdziwy drift. Każdy przejazd to cegiełka, która wesprze OSP Stronie Śląskie, która podczas katastrofalnej powodzi we wrześniu 2024 roku straciła wóz strażacki! Twoja pomoc ma znaczenie – można przeczytać w mediach społecznościowych organizatorów. 

Na miejscu będzie również strefa gastronomiczna, gdzie będzie można zjeść smaczne potrawy przygotowane przez OSP Otmuchów.

Wstęp na wydarzenie jest darmowy. Przejazdy Drift Taxi będą dostępne za cegiełkę w kwocie 20 zł, a cały dochód  zostanie przekazany na wsparcie OSP Stronie Śląskie.

Nie przegap tej okazji! Przyjdź z rodziną i przyjaciółmi , aby wspólnie spędzić czas w atmosferze radości, emocji i solidarności! Bądź częścią tej wyjątkowej inicjatywy! Przyjdź, baw się dobrze i pomóż nam wspierać Ochotniczą Straż Pożarną w Stroniu Śląskim. Razem możemy wiele osiągnąć! Do zobaczenia na Drift Taxi – kończą organizatorzy.  

Ono spojrzeli śmierci w oczy

Strażacy z OSP Stronie Śląskie jechali do pomocy w ewakuacji mieszkańców, gdy nagle jedna z rzek zalała ulice po której poruszał się wóz strażacki, w ciągu kilku minut rwąca rzeka zalała silnik, zwiększający się poziom wody spowodował że strażacy zostali zamknięci w śmiertelnej pułapce. Walka o życie trwała paręnaście minut zanim dotarła pomoc, wojsko wraz z komendantem miejsko-gminnym, ryzykując życie ewakuowali druhów.

W niedzielę, 15 września po południu pojawiły się pierwsze informacje o tym, że w Stroniu Śląskim pękła tama na suchym zbiorniku przeciwpowodziowym na rzece Morawka. Wielka woda wdarła się do miasta, niszcząc wszystko na swojej drodze wraz z naszym wozem strażackim.

Potrzebujemy pieniędzy aby kupić nowy średni wóz strażacki, który będzie nieustannie nieść pomoc mieszkańcom, jednak nie uda się to bez Waszej pomocy – można przeczytać na Pomagam.pl czyli platformie internetowej umożliwiającej prowadzenie zbiórek pieniężnych w sieci, gdzie również prowadzona jest zbiórka pieniędzy dla strażaków z OSP Stronie Śląskie.

Link do zbiórki poniżej. 

 

OSP Stronie Śląskie
Pomagam.pl

 

OSP Stronie Śląskie
Pomagam.pl

 


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: DrakTreść komentarza: Układ komunikacyjny jest krwiobiegiem państwa – kiepski, to zawałData dodania komentarza: 27.03.2025, 05:54Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: KotiTreść komentarza: Kiedy na linii 137 PKP dołoży drugi tor. Linia 137 może odciążyć przewóz towarowy na linii 275 ( E30) Katowice - Wrocław - LegnicaData dodania komentarza: 27.03.2025, 05:52Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: DeraTreść komentarza: Po ukończeniu budowy Magistrali Podsudeckiej rozpoczęła się budowa linii lokalnych, które wyprowadzono od stacji Magistrali Podsudeckiej. Do najważniejszych linii lokalnych warto zaliczyć między innymi linie: z Jawora do Malczyc, z Jawora do Marciszowa, ze Świdnicy do Kobierzyc i dalej do Wrocławia, z Dzierżoniowa do Pieszyc i Bielawy, z Piławy Górnej do Kobierzyc i dalej do Wrocławia, z Ząbkowic Śląskich do węzła kolejowego w Ciepłowodach, z Ząbkowic Śląskich do Srebrnej Góry, z Kamieńca Ząbkowickiego do Złotego Stoku, z Otmuchowa do Przeworna, z Otmuchowa do Dziewiętlic i dalej do granicy państwowej, z Nysy do Opola, z Prudnika do Gogolina, z Koźla do Baborowa. Do chwili obecnej tylko kilka z tych bocznych linii klejowych nie zostało rozebranych, a jedynie na liniach Nysa-Opole oraz Nowy Świętów-Głuchołazy prowadzi się ruch pasażerski. W zestawieniu linii pominęliśmy linie Brzeg-Nysa, Wrocław-Kłodzko, czy Wrocław-Wałbrzych, które tak, jak Magistrala Podsudecka były liniami znaczenia państwowego i historycznie nigdy nie były one liniami bocznymi lub znaczenia marginalnego.Data dodania komentarza: 27.03.2025, 05:43Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: HalaTreść komentarza: Biała Księga Transportu Transport wodny W marcu 2011 r. Komisja Europejska zaaprobowała do wdrożenia strategię (Transport 2050) konkurencyjnego systemu transportu, który zwiększy mobilność, usunie główne bariery w kluczowych obszarach i spowoduje wzrost zatrudnienia. W tym samym czasie padły propozycje, aby - do roku 2050 - znacznie ograniczyć zależność Europy od importu ropy i zredukować emisję dwutlenku węgla w transporcie o 60%. Stąd w białej księdze transportu pojawił się podtytuł: "W kierunku konkurencyjnego i zasobooszczędnego systemu transportu   Biała Księga Transportu formułuje 10 strategicznych celów. Poniżej przedstawione zostały cztery z nich, będące głównym celem projektu TRANSFORUM: Cel nr 1: Zmniejszenie o połowę liczby samochodów o napędzie konwencjonalnym w transporcie miejskim do 2030 r.; eliminacja ich z miast do 2050 r.; osiągnięcie zasadniczo wolnej od emisji CO2 logistyki w dużych ośrodkach miejskich do 2030r. (cel 1 projektu);  Cel nr 3: Do 2030 r. 30 % drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. kolej lub transport wodny, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50 % tego typu transportu. Osiągnięcie tego celu będzie wymagało odpowiedniej infrastruktury (cel 2 projektu).  Cel nr 4: Ukończenie szybkiej europejskiej sieci kolejowej do 2050 r. Trzykrotny wzrost istniejącej sieci szybkich kolei do 2030 r. oraz zachowanie gęstej sieci kolejowej we wszystkich państwach członkowskich. Do 2050 r. większa część ruchu pasażerskiego na średnie odległości powinna odbywać się koleją (cel 3 projektu). Cel nr 8: Do 2020 r. ustanowienie ram europejskiego systemu informacji, zarządzania i płatności w zakresie transportu multimodalnego (cel 4 projektu). ikolej pl wydarzenia biala-ksiega-transport-w-roku-2050Data dodania komentarza: 27.03.2025, 05:33Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: MarcinTreść komentarza: Szczególnie powiaty są do likwidacji, odpowiadają np. za drogi i niektóre szpitale, a ich stan jest taki jak każdy widzi. Potrzebna jest reforma żeby zaczęli zarządzać kompetentni ludzie, a armia urzędników poszła do normalnych prac, gdzie nie udaje się pracy. Powiaty to najlepszy przykład tego od czego należy zacząć reformę samorządów i machiny urzędniczej w Polsce.Data dodania komentarza: 26.03.2025, 23:10Źródło komentarza: XI Sesja Rady Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego R Autor komentarza: Rychu, taki lepszy Ryszard.Treść komentarza: pozamiatane...Data dodania komentarza: 26.03.2025, 22:51Źródło komentarza: Bogdanka LUK Lublin kontra ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Analiza przed play-off
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 10°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 15 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna