Udostępnione przez PlusLigę wyniki badania efektywności sponsoringu w mediach (według raportu badawczego za okres wrzesień-październik 2024 rok) nie pozostawia w tym względzie żadnych wątpliwości.
To niezwykle cenna informacja dla obecnych i potencjalnych reklamodawców siatkarskiego klubu z Kędzierzyna-Koźla.
We wszystkich statystykach nazwa klubu, czy też naszego miasta plasuje się na czołowych pozycjach. Ustępujemy miejsca jedynie Lublinowi i tamtejszej drużynie. Może się to wiązać m.in. z przejściem do tego zespołu jednej z gwiazd światowej siatkówki Wilfredo Leona, co skutkuje też nadspodziewanie dobrymi wynikami, jakie w tym sezonie osiąga lubelski zespół.
Natomiast szeregi ZAKSY Kędzierzyn-Koźle zasiliła w tym sezonie inna siatkarska gwiazda, a mianowicie Bartosz Kurek. Z kolei nasz zespół z tygodnia na tydzień radzi sobie coraz lepiej na parkietach PlusLigi.
Być może pewną wskazówką dla sterników klubowych powinno być właśnie ściąganie do drużyny wielkich nazwisk, które najwyraźniej skupiają uwagę zarówno mediów, jak i kibiców.
Napisz komentarz
Komentarze