Reklama
czwartek, 27 marca 2025 11:44
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Przykra wiadomość – Żaneta Skowrońska-Kozubik nie wystartuje na igrzyskach olimpijskich

Rankiem 30 lipca wydano decyzję, że Żaneta Skowrońska-Kozubik i jej koń Love Me nie wystartują na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu.
Przykra wiadomość – Żaneta Skowrońska-Kozubik nie wystartuje na igrzyskach olimpijskich

Autor: Łukasz Kowalski

To pokłosie inspekcji weterynaryjnej, której nie przeszedł pozytywnie koń Love Me. Nie spełnią się zatem marzenia utytułowanej zawodniczki i jej wieloletnie przygotowania do najważniejszego wydarzenia w karierze sportowej.

Reklama

Czasem marzenia są na wyciągnięcie ręki, a jednak to życie pisze scenariusze. Dziś rano okazało się, że Żaneta i Love Me nie wystartują na Igrzyskach, nasz kasztanek nie przeszedł pozytywnie inspekcji weterynaryjnej. Zamiast Żanety wystartuje zawodniczka rezerwowa Ola Szulc na koniu Breakdance. Żal bardzo, ale z całego serducha trzymamy kciuki za polską drużynę – informują na profilu facebookowym Ludowego Klubu Jeździeckiego Lewada.

Niedopuszczenia Love Me do startu to ogromne rozczarowanie dla całej drużyny, ale przede wszystkim dla samej Żanety Skowrońskiej-Kozubik, która włożyła mnóstwo pracy, czasu i serca w przygotowania do Igrzysk.

***

Dla wszystkich sportowców to przypomnienie, że nawet najlepiej przygotowane plany mogą ulec zmianie. Życie często pisze swoje scenariusze, ale prawdziwą miarą sportowca jest umiejętność adaptacji i wsparcie dla drużyny w każdej sytuacji.


Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: DrakTreść komentarza: Układ komunikacyjny jest krwiobiegiem państwa – kiepski, to zawałData dodania komentarza: 27.03.2025, 05:54Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: KotiTreść komentarza: Kiedy na linii 137 PKP dołoży drugi tor. Linia 137 może odciążyć przewóz towarowy na linii 275 ( E30) Katowice - Wrocław - LegnicaData dodania komentarza: 27.03.2025, 05:52Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: DeraTreść komentarza: Po ukończeniu budowy Magistrali Podsudeckiej rozpoczęła się budowa linii lokalnych, które wyprowadzono od stacji Magistrali Podsudeckiej. Do najważniejszych linii lokalnych warto zaliczyć między innymi linie: z Jawora do Malczyc, z Jawora do Marciszowa, ze Świdnicy do Kobierzyc i dalej do Wrocławia, z Dzierżoniowa do Pieszyc i Bielawy, z Piławy Górnej do Kobierzyc i dalej do Wrocławia, z Ząbkowic Śląskich do węzła kolejowego w Ciepłowodach, z Ząbkowic Śląskich do Srebrnej Góry, z Kamieńca Ząbkowickiego do Złotego Stoku, z Otmuchowa do Przeworna, z Otmuchowa do Dziewiętlic i dalej do granicy państwowej, z Nysy do Opola, z Prudnika do Gogolina, z Koźla do Baborowa. Do chwili obecnej tylko kilka z tych bocznych linii klejowych nie zostało rozebranych, a jedynie na liniach Nysa-Opole oraz Nowy Świętów-Głuchołazy prowadzi się ruch pasażerski. W zestawieniu linii pominęliśmy linie Brzeg-Nysa, Wrocław-Kłodzko, czy Wrocław-Wałbrzych, które tak, jak Magistrala Podsudecka były liniami znaczenia państwowego i historycznie nigdy nie były one liniami bocznymi lub znaczenia marginalnego.Data dodania komentarza: 27.03.2025, 05:43Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: HalaTreść komentarza: Biała Księga Transportu Transport wodny W marcu 2011 r. Komisja Europejska zaaprobowała do wdrożenia strategię (Transport 2050) konkurencyjnego systemu transportu, który zwiększy mobilność, usunie główne bariery w kluczowych obszarach i spowoduje wzrost zatrudnienia. W tym samym czasie padły propozycje, aby - do roku 2050 - znacznie ograniczyć zależność Europy od importu ropy i zredukować emisję dwutlenku węgla w transporcie o 60%. Stąd w białej księdze transportu pojawił się podtytuł: "W kierunku konkurencyjnego i zasobooszczędnego systemu transportu   Biała Księga Transportu formułuje 10 strategicznych celów. Poniżej przedstawione zostały cztery z nich, będące głównym celem projektu TRANSFORUM: Cel nr 1: Zmniejszenie o połowę liczby samochodów o napędzie konwencjonalnym w transporcie miejskim do 2030 r.; eliminacja ich z miast do 2050 r.; osiągnięcie zasadniczo wolnej od emisji CO2 logistyki w dużych ośrodkach miejskich do 2030r. (cel 1 projektu);  Cel nr 3: Do 2030 r. 30 % drogowego transportu towarów na odległościach większych niż 300 km należy przenieść na inne środki transportu, np. kolej lub transport wodny, zaś do 2050 r. powinno to być ponad 50 % tego typu transportu. Osiągnięcie tego celu będzie wymagało odpowiedniej infrastruktury (cel 2 projektu).  Cel nr 4: Ukończenie szybkiej europejskiej sieci kolejowej do 2050 r. Trzykrotny wzrost istniejącej sieci szybkich kolei do 2030 r. oraz zachowanie gęstej sieci kolejowej we wszystkich państwach członkowskich. Do 2050 r. większa część ruchu pasażerskiego na średnie odległości powinna odbywać się koleją (cel 3 projektu). Cel nr 8: Do 2020 r. ustanowienie ram europejskiego systemu informacji, zarządzania i płatności w zakresie transportu multimodalnego (cel 4 projektu). ikolej pl wydarzenia biala-ksiega-transport-w-roku-2050Data dodania komentarza: 27.03.2025, 05:33Źródło komentarza: Magistrala Podsudecka wciąż czeka na swoją kolejAutor komentarza: MarcinTreść komentarza: Szczególnie powiaty są do likwidacji, odpowiadają np. za drogi i niektóre szpitale, a ich stan jest taki jak każdy widzi. Potrzebna jest reforma żeby zaczęli zarządzać kompetentni ludzie, a armia urzędników poszła do normalnych prac, gdzie nie udaje się pracy. Powiaty to najlepszy przykład tego od czego należy zacząć reformę samorządów i machiny urzędniczej w Polsce.Data dodania komentarza: 26.03.2025, 23:10Źródło komentarza: XI Sesja Rady Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego R Autor komentarza: Rychu, taki lepszy Ryszard.Treść komentarza: pozamiatane...Data dodania komentarza: 26.03.2025, 22:51Źródło komentarza: Bogdanka LUK Lublin kontra ZAKSA Kędzierzyn-Koźle. Analiza przed play-off
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 10°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1020 hPa
Wiatr: 16 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna