Reklama
poniedziałek, 25 listopada 2024 13:38
Reklama
Reklama
Reklama

Inny wymiar reklam świetlnych

Aktreklama.pl to rodzinne przedsiębiorstwo, które zajmuje się kompleksową produkcją reklam świetlnych, oznakowaniem identyfikacyjnym, rebrandingiem oraz wykonawstwem dekoracji i elewacji z płyt kompozytowych.
Inny wymiar reklam świetlnych

Firma mieści się w Urbanowicach przy ul. Kozielskiej 52. Założył ją w 1998 roku Adam Kubicki. Początkowo biznes opierał się na produkcji nadruków na koszulkach, pieczątek, szyldów i wyklejaniu pojazdów. Kiedy pięć lat temu firmę przejął jego syn Adrian Kubicki, wprowadził nowe pomysły i zajął się głównie produkcją świetlnych reklam wielkogabarytowych Zawęził obszar swojej działalności i skupił się przede wszystkim na obsłudze dużych firm - gigantów rynkowych. Przedsiębiorstwo w krótkim czasie rozwinęło skrzydła i dziś może pochwalić się współpracą z firmami obsługującymi gospodarkę krajową, europejską, a nawet światową. Reklamy, które powstają w Aktreklamie, mają być nie tylko ładne i zwracać uwagę, ale ich celem jest budowanie komunikacji między firmą a jej klientami.

- Przykładamy ogromną wagę do dbałości o każdy szczegół. Wprowadzamy innowacje, które usprawniają procesy produkcyjne i montaż. Każdy klient traktowany jest indywidualnie, a każde zlecenie staje się odrębną historią - opowiada Adrian Kubicki, właściciel Aktreklamy.

 

Jak wygląda współpraca z firmą Aktreklama.pl?

- Wszystko zaczyna się od kontaktu z klientem. Wolę spotkać się z kimś osobiście, bo wtedy najlepiej oceniam potrzeby kontrahenta i zbieram dużo cennych informacji do jak najlepszego wykonania zlecenia - tłumaczy Adrian Kubicki i podkreśla, że jego firma stara się jak najlepiej dopasować usługę.

Kolejnym ważnym etapem jest kreowanie całej koncepcji, czyli tworzenie dokładnego, idealnego pomysłu. Projekty powstają przy użyciu profesjonalnego oprogramowania. Są wykonywane starannie i dokładnie, dzięki czemu przedsiębiorstwo już w fazie projektowania może wyeliminować ewentualne błędy. Pracownicy Aktreklamy przygotowują wizualizacje projektów dla klientów, pozostają z nimi w stałym kontakcie i na bieżąco dokonują zmian, tak by byli jak najbardziej zadowoleni z efektu końcowego.

- Po ostatecznej akceptacji przechodzimy do fazy produkcji. Wszystkie litery przestrzenne tworzone są przy użyciu maszyn CNC w parku maszynowym należącym do firmy. Zakład wykorzystuje zautomatyzowaną produkcję, obniżając tym samym jej koszty. Ostatnim etapem jest bezpieczny montaż przygotowanych wcześniej reklam świetlnych czy elewacji. Przez wszystkie etapy współpracy nabywcy pozostają w stałym kontakcie z przedsiębiorstwem, dzięki czemu przebiega ona prawidłowo. Nasi klienci są zawsze zadowoleni z obsługi i często polecają nas innym firmom - podkreśla Adam Kubicki.

 

Produkty Aktreklama.pl, takie jak prezentery, litery świetlne czy pylony, docierają do najdalszych zakątków świata. Biorą udział w międzynarodowych targach, takich jak FESPA. Przedsiębiorstwo współpracuje z sieciami supermarketów, takich jak TomiMarkt. czy też salonów łazienek TGS. Wśród klientów znajdują się również duże międzynarodowe firmy, jak choćby Scania czy Stocznia Damen. Firma zajmuje się także wykonywaniem oznakowania świetlnego dla małych, lokalnych stacji benzynowych. Przedsiębiorstwo wciąż stawia na rozwój. W najbliższym czasie planuje stworzenie zupełnie innowacyjnej formy reklamy przestrzennej, która ma opierać się na sztucznej inteligencji. Reklamy świetlne są powszechne i obecne w przestrzeni publicznej. Zazwyczaj nie zwracamy na nie większej uwagi, ale to one w głównej mierze wpływają na nasz sposób postrzegania danej firmy. Tym właśnie zajmuje się Aktreklama.pl.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Ostatnie komentarze
Autor komentarza: LLLTreść komentarza: Ale to nie są idiotki ze słuchawkami na uszach i smartfonem w lakierowanych pazurach...Data dodania komentarza: 25.11.2024, 13:09Źródło komentarza: Sowy na obwodnicy Kędzierzyna-Koźla. Czytelnik apeluje o uwagę!Autor komentarza: wujek dobra radaTreść komentarza: niestety, tak to jest, warsiawce przeszkadza ich własny wschodni akcent jaki ma tam większość napływowych, a nie daj Bóg akcent zbliżony do Bercika...Data dodania komentarza: 25.11.2024, 12:22Źródło komentarza: Julia po emocjonującym występie odpadła z The Voice of Poland. Łzy i piękny list do mamyAutor komentarza: Rychu, taki lepszy RyszardTreść komentarza: Jakie sowy, ja tam widziałem drony i to nie były polskie drony bo takich mało kto produkuje chyba że lokalni hobbyści.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 12:19Źródło komentarza: Sowy na obwodnicy Kędzierzyna-Koźla. Czytelnik apeluje o uwagę!Autor komentarza: MietekTreść komentarza: A mnie 50 lat uczyli, że wcześniej na tej ziemi nic nie było i dopiero my zza Buga i centralnej Polski przynieśliśmy tu kulturę wyższą, teatry, operę, literaturę piękną i muzykę. Dziwne to i podejrzane. Nie zasnę przez kilka nocy, chyba że, zwyczajem polskich ojców zakosztuję wyroby własne na recepcie pochodzącej z Grunwaldu.Data dodania komentarza: 25.11.2024, 08:36Źródło komentarza: Co wspólnego z Pawłowiczkami ma musztarda sarepska? Poznajcie historię Braci Morawskich - HerrnhutówAutor komentarza: RealistaTreść komentarza: Julio!!! Przykro mi że odpadlaś z programu ale powiedzmy sobie szczerze że musisz pozbyć się tego ślasko-romskiego akcentu jeśli chcesz zaistnieć na polskiej scenie muzycznej.Mi się to podoba ale jestem Ślązakiem i o ile romskie festiwale będą dla ciebie nagrodą to szpaki czy mozile będą kręcić nosami.Szkoda😭😭😭Data dodania komentarza: 25.11.2024, 07:59Źródło komentarza: Julia po emocjonującym występie odpadła z The Voice of Poland. Łzy i piękny list do mamyAutor komentarza: marekTreść komentarza: Co tu dużo mówić, ochrona w tym sklepie inteligencją nie grzeszy a kasjerki są bardzo niemiłe dla klientów i wynoszą towar dla znajomych - ten, który w promocyjnych cenach ma trafić do klientów. Ponowie poczuli, że mają władzę. Powinni stracić robotę po tym co zrobili. Personel też do wymiany, tylko kilka Pań tam jest miłychData dodania komentarza: 25.11.2024, 00:17Źródło komentarza: Policja wezwana do klienta, który nie zapłacił za reklamówkę. Sieć przeprasza i daje 10 zł na zakupy
Reklama
zachmurzenie umiarkowane

Temperatura: 9°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1019 hPa
Wiatr: 25 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama Moja Gazetka - strona główna