Firma mieści się w Urbanowicach przy ul. Kozielskiej 52. Założył ją w 1998 roku Adam Kubicki. Początkowo biznes opierał się na produkcji nadruków na koszulkach, pieczątek, szyldów i wyklejaniu pojazdów. Kiedy pięć lat temu firmę przejął jego syn Adrian Kubicki, wprowadził nowe pomysły i zajął się głównie produkcją świetlnych reklam wielkogabarytowych Zawęził obszar swojej działalności i skupił się przede wszystkim na obsłudze dużych firm - gigantów rynkowych. Przedsiębiorstwo w krótkim czasie rozwinęło skrzydła i dziś może pochwalić się współpracą z firmami obsługującymi gospodarkę krajową, europejską, a nawet światową. Reklamy, które powstają w Aktreklamie, mają być nie tylko ładne i zwracać uwagę, ale ich celem jest budowanie komunikacji między firmą a jej klientami.
- Przykładamy ogromną wagę do dbałości o każdy szczegół. Wprowadzamy innowacje, które usprawniają procesy produkcyjne i montaż. Każdy klient traktowany jest indywidualnie, a każde zlecenie staje się odrębną historią - opowiada Adrian Kubicki, właściciel Aktreklamy.
Jak wygląda współpraca z firmą Aktreklama.pl?
- Wszystko zaczyna się od kontaktu z klientem. Wolę spotkać się z kimś osobiście, bo wtedy najlepiej oceniam potrzeby kontrahenta i zbieram dużo cennych informacji do jak najlepszego wykonania zlecenia - tłumaczy Adrian Kubicki i podkreśla, że jego firma stara się jak najlepiej dopasować usługę.
Kolejnym ważnym etapem jest kreowanie całej koncepcji, czyli tworzenie dokładnego, idealnego pomysłu. Projekty powstają przy użyciu profesjonalnego oprogramowania. Są wykonywane starannie i dokładnie, dzięki czemu przedsiębiorstwo już w fazie projektowania może wyeliminować ewentualne błędy. Pracownicy Aktreklamy przygotowują wizualizacje projektów dla klientów, pozostają z nimi w stałym kontakcie i na bieżąco dokonują zmian, tak by byli jak najbardziej zadowoleni z efektu końcowego.
- Po ostatecznej akceptacji przechodzimy do fazy produkcji. Wszystkie litery przestrzenne tworzone są przy użyciu maszyn CNC w parku maszynowym należącym do firmy. Zakład wykorzystuje zautomatyzowaną produkcję, obniżając tym samym jej koszty. Ostatnim etapem jest bezpieczny montaż przygotowanych wcześniej reklam świetlnych czy elewacji. Przez wszystkie etapy współpracy nabywcy pozostają w stałym kontakcie z przedsiębiorstwem, dzięki czemu przebiega ona prawidłowo. Nasi klienci są zawsze zadowoleni z obsługi i często polecają nas innym firmom - podkreśla Adam Kubicki.
Produkty Aktreklama.pl, takie jak prezentery, litery świetlne czy pylony, docierają do najdalszych zakątków świata. Biorą udział w międzynarodowych targach, takich jak FESPA. Przedsiębiorstwo współpracuje z sieciami supermarketów, takich jak TomiMarkt. czy też salonów łazienek TGS. Wśród klientów znajdują się również duże międzynarodowe firmy, jak choćby Scania czy Stocznia Damen. Firma zajmuje się także wykonywaniem oznakowania świetlnego dla małych, lokalnych stacji benzynowych. Przedsiębiorstwo wciąż stawia na rozwój. W najbliższym czasie planuje stworzenie zupełnie innowacyjnej formy reklamy przestrzennej, która ma opierać się na sztucznej inteligencji. Reklamy świetlne są powszechne i obecne w przestrzeni publicznej. Zazwyczaj nie zwracamy na nie większej uwagi, ale to one w głównej mierze wpływają na nasz sposób postrzegania danej firmy. Tym właśnie zajmuje się Aktreklama.pl.
Napisz komentarz
Komentarze