Zgodnie z harmonogramem postępowania rekrutacyjnego wnioski o przyjęcie dziecka do "Stacyjkowa" należy składać do 17 czerwca w punkcie obsługi mieszkańca w Urzędzie Gminy w Reńskiej Wsi. Weryfikację wniosków przez komisję rekrutacyjną wyznaczono na termin 20-24 czerwca. Opublikowanie listy dzieci zakwalifikowanych i dzieci niezakwalifikowanych do klubu malucha nastąpi do 27 czerwca. Natomiast do 30 lipca zostaną podpisane umowy z rodzicami na rok szkolny 2022/2023 (trwający od 1 września 2022 r. do 31 sierpnia 2023 r.).
Dzieci, które w związku z brakiem miejsc nie zakwalifikują się do przyjęcia do klubu w rekrutacji podstawowej, umieszczane będą na liście oczekujących na przyjęcie i będą mogły brać udział w rekrutacji uzupełniającej. Odbywać się będzie ona na bieżąco w ciągu roku szkolnego, w miarę posiadania wolnych miejsc, zgodnie z kolejnością na liście oczekujących na przyjęcie.
Druki zgłoszenia można pobrać ze strony internetowej: www.renskawies.pl (zamieszczamy je również poniżej) lub w formie papierowej w punkcie obsługi mieszkańca Urzędu Gminy w Reńskiej Wsi.
Zarządzenie kierownika Klubu Malucha
Regulamin rekrutacji
Karta zgłoszenia dziecka do Klubu Malucha
Statut Klubu Malucha
Uchwała o odpłatności
***
Rewitalizacja budynku byłego dworca PKP z przebudową i zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń parteru na lokal przeznaczony na Klub Maluch+ (klub powstał z udziałem dotacji rządowego programu) jest zakończona i odebrana. Pozostaje wyposażenie klubu malucha, by od 1 września mógł otworzyć swoje podwoje dla dzieci.
Kierownikiem Klubu Malucha "Stacyjkowo" w Reńskiej Wsi została - w drodze konkursu - Wioleta Jankowska.
Napisz komentarz
Komentarze