Reklama
sobota, 13 grudnia 2025 05:10
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama

Oferty dwóch firm zmieściły się w zakładanym budżecie

Orientacyjna wartość zamówienia, jaka widnieje w planie postępowań o udzielenie zamówień na rok 2022, to 13,6 mln zł. Mowa o przebudowie odcinka DW 408 Kędzierzyn-Koźle - Brzeźce. Jak wyceniły się firmy startujące w przetargu?
Oferty dwóch firm zmieściły się w zakładanym budżecie
Przebudowywany odcinek DW 408 Bierawa - Korzonek (2019 r.)

Autor: W

Otwarcie ofert przetargowych na przebudowę odcinka DW 408 Kędzierzyn-Koźle - Brzeźce nastąpiło 10 marca. Oferty w przetargu złożyły cztery firmy. Dwie z nich zmieściły się w zakładanym budżecie.

Najkorzystniejszą finansowo ofertę złożyła firma REMOST z Olesna - 11,265 mln zł. Nieco wyżej wyceniło się DROG-BUD z Częstochowy - 12,510 mln zł. Oferta firmy LARIX z Lublińca opiewa na 14,549 mln zł. Najdroższą ofertę złożyła złożyło TRANSKOM z Jaryszowa - 15,928 mln zł.     

Po przeanalizowaniu każdego punktu, sprawdzeniu poprawności oraz, ewentualnie, wysłaniu zapytań wyjaśniających, nastąpi ogłoszenie zwycięzcy przetargu, a następnie zostanie podpisana umowa na wykonawstwo. Od tego momentu będzie można przekazać wykonawcy plac budowy, tak by rozpoczął on prace przygotowawcze.



Podziel się
Oceń

Napisz komentarz

Komentarze

Reklama
Ostatnie komentarze
Autor komentarza: lolTreść komentarza: wystarczy trochę śniegu albo drobne problemy na torach i czas podróży potrafi się całkiem zmienić Papier wszystko przyjmie, torowisko niestety nie.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 19:57Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: PodróznyTreść komentarza: Samorządowcy znowu przechwalają się nowym rozkładem jazdy PKP, jakby to była ich własna zasługa. Tymczasem na decyzje PKP Intercity, Polregio czy PKP PLK nie mają żadnego wpływu, bo to wszystko ustala się na poziomie centralnym. Łatwo robić konferencje i opowiadać, jak to „załatwili więcej połączeń”, gdy w rzeczywistości nie mieli na to większego wpływu niż przeciętny pasażer. Może zamiast przypisywać sobie cudze decyzje, warto byłoby zająć się tym, na co faktycznie mają wpływ – choćby zgraniem rozkładu MZK z przyjeżdżającymi pociągami. Bo co z tego, że ktoś przyjedzie z Gliwic o 18:00, skoro autobus na Koźle odjechał o 18:02, a w niedzielę następny jest dopiero za 45 minut? Taki „komfort podróżowania” to żadna promocja miasta, tylko pokaz nieudolności w podstawowych sprawach.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 19:32Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: SmakoszTreść komentarza: A ceny na tym jarmarku...KOSMICZNE!!! Adekwatne do emerytu!?Data dodania komentarza: 12.12.2025, 16:48Źródło komentarza: Seniorzy z Kędzierzyna-Koźla na świątecznym jarmarku w Kłodzku. ZDJĘCIAAutor komentarza: lolTreść komentarza: Proszę zapytać bab. To nie wojna płci.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 16:12Źródło komentarza: Męski Krąg Masculinum w Kędzierzynie-Koźlu – pierwsze spotkanie za namiAutor komentarza: TurystkaTreść komentarza: Brawo. To już będzie można wsiąść do pociągu i do Kołobrzegu dotrzeć.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 15:31Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowejAutor komentarza: zuchTreść komentarza: Wagony DB należy odesłać na śmietnik - t.j. tam skąd przyjechały. Czy u nas jest złomowisko dla tego szmelcu? Skoro "robimy a nie gadamy", przydałoby się również więcej skutecznosci w sprawie modernizacji linii K-Koźle - Nysa.Data dodania komentarza: 12.12.2025, 15:19Źródło komentarza: Kędzierzyn-Koźle: Nowy rozkład jazdy, więcej połączeń i rozwój infrastruktury kolejowej
Reklama
bezchmurnie

Temperatura: 2°C Miasto: Kędzierzyn-Koźle

Ciśnienie: 1026 hPa
Wiatr: 9 km/h

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama