Lokalna24 Kędzierzyn Koźle wiadomości z miasta i powiatu

Gotowe danie sałatka z kaszą i hummusem z Lidla było do tej pory jednym z ulubionych dań mieszkanki Kędzierzyna-Koźla. Pani Katarzyna chętnie jadła ją na śniadania, aż do czasu...

 

Gdy w niedzielny poranek trzeciego grudnia otwarła świeżo zakupione danie w sklepie na osiedlu Piastów i zrobiła pierwszy kęs poczuła przeszywający ból.

- Okazało się, że w środku była śruba zatopiona w jakimś tworzywie. Wypadł mi ząb, którym prawie się zadławiłam i pokaleczyła dziąsła – opowiada pani Katarzyna.

Klientka wróciła z sałatką i śrubą do sklepu. Na miejscu wypełniła specjalny formularz z opisem zdarzenia.

- Kierowniczka sklepu chciała mi dać paczkę ze słodyczami na przeprosiny, ale odmówiłam. Powiedziałam, że muszę wstawić zęba i nie chcę żadnych słodyczy – opowiada poszkodowana, która ostatecznie od sklepu dostała litrowe wino Kadarka warte kilkanaście złotych.

Pani Katarzyna udała się na konsultację do stomatologa. Okazało się, że całkowicie złamana została korona jednego z zębów, a drugi został częściowo nadłamany. Stomatolog orzekł, że konieczna jest wykonanie implantu. Całkowity koszt leczenia został wyceniony na 5650 zł.

Klientka domaga się od Lidla pokrycia kosztów leczenia oraz  zadośćuczynienia za doznaną szkodę w wysokości 3000 zł.

- Jest nam bardzo przykro w związku z zaistniałą sytuacją. Jako odpowiedzialna firma bardzo dużą wagę przywiązujemy do jakości naszych produktów – poinformowała nas Aleksandra Robaszkiewicz PR Manager Lidl Polska. – Co roku przeprowadzamy ok. 5000 badań w zewnętrznych, akredytowanych laboratoriach, potwierdzamy najwyższe bezpieczeństwo i powtarzalną jakość produktów. Oprócz badań, kluczowa jest także współpraca z dostawcami, od których wymagamy certyfikatów jakościowych. Zgłoszenie klientki jest aktualnie analizowane przez odpowiedni dział w firmie Lidl. Po ustaleniu stanu faktycznego, klientka otrzyma pisemną odpowiedź. Warto podkreślić, że każda sprawa jest analizowana przez nas indywidualnie. Informujemy, iż zgodnie z naszą procedurą, sprawa trafia do działu kontroli jakości firmy Lidl oraz dostawcy, celem wyjaśnienia. W przypadku gdy zaistnieje podejrzenie, że w naszym produkcie klient znalazł ciało obce, po uprzednim zweryfikowaniu faktów, informujemy o zaistniałym przypadku producenta. Ponadto obligujemy dostawcę do sprawdzenia wszystkich zapisów produkcyjnych, procedur oraz prób kontrolnych – wyjaśnia Aleksandra Robaszkiewicz.

Ilość ocen (0)

0 na 5 gwiazdek

Skomentuj jako zarejestrowany użytkownik

Skomentuj jako gość

0
Komentarz zostanie opublikowany po zatwierdzeniu przez administratora.
REGULAMIN SERWISU Lokalna24.pl.
  • Brak komentarzy